СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ 

РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ

ТРЕНІНГИ

ОПИС ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ 

КРІ


РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ 

СТРАТЕГІЯ БІЗНЕСУ - це довгострокова ціль, до якої прагне організація, чітка, зрозуміла та вимірювана.

Результати  для власника бізнесу та команди:

- розуміння майбутнього стану, куди компанія прагне дійти;

- описані основні, поектапні, пріоритезовані кроки руху до майбутнього стану;

- визначені показники по яким буде вимірюватись шлях;

- супровід в реалізації до досягнення запланованих результатів (з навчанням, наставництвом власника та команди, співпрацею в реалізації проектів та ін..).

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСУ

MINI - СТРАТЕГІЯ

Зчитування з власника бізнесу: 

  • візії;
  • стратегічних індикаторів;
  • проекти (для досягнення візії).

MIDDLE - СТРАТЕГІЯ 

Зчитування з власника бізнесу:
  • візії
  • стратегічних індикаторів.

Зчитування з власника бізнесу та його команди:

  • місії (короткий опис для клієнта);
  • цінностей;
  • проектів (для досягнення візії).

MAX - СТРАТЕГІЯ

Зчитування з власника бізнесу:

  • візії;
  • стратегічних індикаторів.

Зчитування з команди та власника бізнесу:

  • місії (короткий опис для клієнта);
  • цінностей;
  • проектів (для досягнення візії);
  • продукт, клієнт, фішки.


РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ


РОБОТА З ПРОЕКТАМИ

Що це? - це система роботи в проектних групах з працівниками компанії та зовнішніми експертами (за потреби) для сприяння реалізації стратегії компанії.

Система зазвичай складається з:

  • Переліку статусів проектів;
  • Шаблону опису проекту;
  • Переліку та опису ролей учасників проектів;
  • Правил роботи з проектами;
  • Правил роботи проектної групи.

Що дає компанії?

  • Активне включення команди у розвиток бізнесу;
  • Прискорення розвитку компанії;
  • Фокусування та пріоритезація проектів;
  • Контрольованість співвідношення операційних та розвиваючих задач.

СТРУКТУРА КОМПАНІЇ


Що це? - це розробка та опис структури підпорядкованості, верхній рівень зон відповідальності для швидкої роботи команди та зменшення втрат часу під час діяльності організації.

Види структур:

  • лінійно-організаційна;
  • функціональна.

Що дає компанії?

  • Формалізована структура компанії;

  • Основа для формуання штатного розкладу та підрахунку витрат на фонд оплати праці;

  • Розуміння підпорядкованості ролей;

  • Функціональні напрямки структури компанії;

  • Послідовність ланцюжка створення цінності для клієнта.

НАГЛЯДОВА РАДА


Що це? - це орган правління, який складається з інвесторів та запрошених експертів для прийняття управлінських рішень для досягнення стратегічної ідеї компанії.

Що дає компанії?

  • Наставництво для досягнення цілей Замовника

  • Сприяння реалізації візії та стратегічних індикаторів

  • Аналіз план/факт минулих періодів

  • Визначення поточної ситуації в компанії: результати, проблеми, дії для вирішення проблем з закріпленням відповідальних, способів вирішення та термінів реалізації

  • Проміжний контроль за виконанням задач для досягнення цілей всередині місяця

КРІ


Що це? - це змінна частина ЗП, яка оплачується тільки при виконанні певних планових показників ефективності.

Основні види:

  • Індивідуальні (під окремі посади);
  • Групові (під команди, відділи).
Мотивує на:
  • Результати;
  • Якісне виконання роботи.

Що дає компанії?

  • Є результат - є бонуси, немає результатів - немає бонусів.
  • Мотивує працівників на результат, який потрібен компанії.
  • Сприяє реалізації цілей бізнесу.


ОПИС ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ 

ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ


Що це? - опис послідовного виконання завдань (з вказанням способів виконання цих завдань, документів та програм, які для цього використовуються) усіма учасниками, що залучені до процесу з реалізації даного процесу - "те, як є зараз" та "те, як має бути" (більш ефективно та результативно); плану переходу до бажаного стану "те, як має бути".

Види бізнес-процесів:

  • Основні (продажі, виробництво та ін.);
  • Підтримуючі (бухгалтерія, ІТ, HR та ін.);
  • Управлінські (управління процесами бізнесу).

Що дає компанії?

МІНІМІЗАЦІЯ ЗАЙНЯТОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ


Що це? - детальний опис існуючих завдань Замовника, планових завдань, які має виконувати Замовник та плану дій для переходу на новий перелік завдань.

У кого може бути потреба?

  • Власника бізнесу;
  • Директора;
  • Управлінців.

Що дає компанії?


ТРЕНІНГИ


Бізнес-тренінги 


Що це? - проведення тренінгів для команди підприємства на основі кейсів, бізнес ігор з наданням домашнього завдання для закріплення матеріалів учасниками.

Основні види тренінгів на теми:

  • Управління;
  • Фінансиси; 
  • Робота з персоналом.

Що дає компанії?

  • Висококваліфікований персонал;
  • Здобуття нових навичок учасниками;
  • Мотивацію персоналу;
  • Підвищення кваліфікації.

Перевірка задоволеності клієнтів


Що це? - розробка системи перевірки задоволеності клієнтів та її впровадження. 


Основні етапи:

  • Розробка системи;
  • Продзвін клієнтів;
  • Аналіз результатів.

Що дає компанії?

  • Підвищення якості сервісу компанії;
  • Збільшення рівня продажів;
  • Зменшення багів/втрат.

Корпоративні тренінги


Що це? - тренінги для працівників підприємства за темами, що є нові для організації команди або потребують  покращення


Основні види:

  • Стратегічна ідея;
  • Тайм-менеджемент;
  • Сервіс;
  • Управління командою.

Що дає компанії?

  • Розуміння спільної цілі командою;
  • Здобуття нових знань та навичок учасниками команди;
  • Прискорення руху бізнесу для досягнення цілей.

НАСТАВНИЦТВО

НАСТАВНИЦТВО - це консультації Замовника/ його працівників з метою передачі знань та навичок для виконання конкретних робочих завдань та досягнення конкретних цілей.

НАСТАВНЦТВО ЗА ФУНКЦІЯМИ

УПРАВЛІННЯ

ПРОДАЖІ

СЕРВІС

ФІНАНСИ 

БУХГАЛТЕРІЯ

ОБЛІК 1 С

HR

МАРКЕТИНГ

ОЩАДЛИВЕ ВИРОБНИЦТВО

Перша консультація для з'ясування Вашої потреби - безкоштовна

© 2021 СЕРФІНГ
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати