СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ
ТРЕНІНГИ
ОПИС ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ
КРІ
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ
СТРАТЕГІЯ БІЗНЕСУ - це довгострокова ціль, до якої прагне організація, чітка, зрозуміла та вимірювана.
Результати для власника бізнесу та команди:
- розуміння майбутнього стану, куди компанія прагне дійти;
- описані основні, поектапні, пріоритезовані кроки руху до майбутнього стану;
- визначені показники по яким буде вимірюватись шлях;
- супровід в реалізації до досягнення запланованих результатів (з навчанням, наставництвом власника та команди, співпрацею в реалізації проектів та ін..).
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСУ
MINI - СТРАТЕГІЯ
Зчитування з власника бізнесу:
- візії;
- стратегічних індикаторів;
- проекти (для досягнення візії).
MIDDLE - СТРАТЕГІЯ
Зчитування з власника бізнесу:- візії
- стратегічних індикаторів.
Зчитування з власника бізнесу та його команди:
- місії (короткий опис для клієнта);
- цінностей;
- проектів (для досягнення візії).
MAX - СТРАТЕГІЯ
Зчитування з власника бізнесу:
- візії;
- стратегічних індикаторів.
Зчитування з команди та власника бізнесу:
- місії (короткий опис для клієнта);
- цінностей;
- проектів (для досягнення візії);
- продукт, клієнт, фішки.
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ
РОБОТА З ПРОЕКТАМИ
Що це? - це система роботи в проектних групах з працівниками компанії та зовнішніми експертами (за потреби) для сприяння реалізації стратегії компанії.
Система зазвичай складається з:
- Переліку статусів проектів;
- Шаблону опису проекту;
- Переліку та опису ролей учасників проектів;
- Правил роботи з проектами;
- Правил роботи проектної групи.
Що дає компанії?
- Активне включення команди у розвиток бізнесу;
- Прискорення розвитку компанії;
- Фокусування та пріоритезація проектів;
- Контрольованість співвідношення операційних та розвиваючих задач.
СТРУКТУРА КОМПАНІЇ
Що це? - це розробка та опис структури підпорядкованості, верхній рівень зон відповідальності для швидкої роботи команди та зменшення втрат часу під час діяльності організації.
Види структур:
- лінійно-організаційна;
- функціональна.
Що дає компанії?
Формалізована структура компанії;
Основа для формуання штатного розкладу та підрахунку витрат на фонд оплати праці;
Розуміння підпорядкованості ролей;
Функціональні напрямки структури компанії;
Послідовність ланцюжка створення цінності для клієнта.
НАГЛЯДОВА РАДА
Що це? - це орган правління, який складається з інвесторів та запрошених експертів для прийняття управлінських рішень для досягнення стратегічної ідеї компанії.
Що дає компанії?
Наставництво для досягнення цілей Замовника
Сприяння реалізації візії та стратегічних індикаторів
Аналіз план/факт минулих періодів
Визначення поточної ситуації в компанії: результати, проблеми, дії для вирішення проблем з закріпленням відповідальних, способів вирішення та термінів реалізації
Проміжний контроль за виконанням задач для досягнення цілей всередині місяця
КРІ
Що це? - це змінна частина ЗП, яка оплачується тільки при виконанні певних планових показників ефективності.
Основні види:
- Індивідуальні (під окремі посади);
- Групові (під команди, відділи).
- Результати;
- Якісне виконання роботи.
Що дає компанії?
- Є результат - є бонуси, немає результатів - немає бонусів.
- Мотивує працівників на результат, який потрібен компанії.
- Сприяє реалізації цілей бізнесу.
ОПИС ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ
ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ
Що це? - опис послідовного виконання завдань (з вказанням способів виконання цих завдань, документів та програм, які для цього використовуються) усіма учасниками, що залучені до процесу з реалізації даного процесу - "те, як є зараз" та "те, як має бути" (більш ефективно та результативно); плану переходу до бажаного стану "те, як має бути".
Види бізнес-процесів:
- Основні (продажі, виробництво та ін.);
- Підтримуючі (бухгалтерія, ІТ, HR та ін.);
- Управлінські (управління процесами бізнесу).
Що дає компанії?
Можливість відтворювати процес та навчати по ньому працівників;
Оптимізація затрат на процес;
Збільшення якості процесу.
МІНІМІЗАЦІЯ ЗАЙНЯТОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
Що це? - детальний опис існуючих завдань Замовника, планових завдань, які має виконувати Замовник та плану дій для переходу на новий перелік завдань.
У кого може бути потреба?
- Власника бізнесу;
- Директора;
- Управлінців.
Що дає компанії?
Розуміння, які завдання має виконувати Замовник, для того щоб стати більш продуктивним у своїй роботі та мати більше вільного часу;
Описана поточна ситуація, "те, як є" на даний момент у Замовника;
Продуманий майбутній бажаний стан розподілу завдань;
Рекомендації щодо вивільнення часу Замовника (перелік дій, кому і що делегувати, як це зробити);
Розуміння Замовником, де він є на даний момент, куди хоче дійти та, що саме потрібно для цього зробити;
Рекомендації з розподілу зон відповідальності між Замовниками (якщо є кілька власників).
ТРЕНІНГИ
Бізнес-тренінги
Основні види тренінгів на теми:
- Управління;
- Фінансиси;
- Робота з персоналом.
Що дає компанії?
- Висококваліфікований персонал;
- Здобуття нових навичок учасниками;
- Мотивацію персоналу;
- Підвищення кваліфікації.
Перевірка задоволеності клієнтів
Що це? - розробка системи перевірки задоволеності клієнтів та її впровадження.
Основні етапи:
- Розробка системи;
- Продзвін клієнтів;
- Аналіз результатів.
Що дає компанії?
- Підвищення якості сервісу компанії;
- Збільшення рівня продажів;
- Зменшення багів/втрат.
Корпоративні тренінги
Що це? - тренінги для працівників підприємства за темами, що є нові для організації команди або потребують покращення
Основні види:
- Стратегічна ідея;
- Тайм-менеджемент;
- Сервіс;
- Управління командою.
Що дає компанії?
- Розуміння спільної цілі командою;
- Здобуття нових знань та навичок учасниками команди;
- Прискорення руху бізнесу для досягнення цілей.
НАСТАВНИЦТВО
НАСТАВНЦТВО ЗА ФУНКЦІЯМИ